onsdag 8. april 2009

hjemmealeneipåskenkosekurv

Jeg har en ung nabo som skal tilbringe sin første påske alene. Kan tenke meg at det kan bli ganske stille når man bor i kollektiv, så jeg lagde en liten hjemmealeneipåskenkosekurv.
Hun fant dette på døra i dag:
foto privat
Påskehilsenkort til enslig ferist

I kurven hadde jeg lagt: Donald, påskeegg, en liten gul blomst i gul potte, Kvikklunch (selvfølgelig), en hobbypakke (noe å gjøre...), appelsiner, gult kubbelys, masse sjokolade og godter, en liten påskeduk, Solo og en liten påskehare til pynt.
foto privat
Kurv med det meste man trenger for å feire påske.

2 kommentarer:

  1. Jeanette (ensom påsketurist)8. april 2009 kl. 08:06

    ÅÅÅÅÅ:) det var sååå koselig å komme hjem hit med den kurven utenfor døren:) snillere nabo skal man lete lenge etter tror jeg:)

    GOD PÅSKE!!!!:) (sitter å dytter inn paljetter i påskeeggene nå.. de blir søte!!:))

    SvarSlett
  2. Kjempegod idé !!! Kan markedsføres denne vettu!! :)

    SvarSlett