tirsdag 18. august 2009

Resirkulering

Jeg er inne i en skikkelig ryddeboom, og synes jeg har alt for mange ting som det er for ille å kaste. Så nå selger jeg unna mye rart på finn.no. I går fikk jeg solgt en meget eksklusiv hundebag som hunden min har vokst ut av. Er veldig glad for at den brukes av andre. Og da jeg fikk dette stempelet i posten i dag - ligner helt på min hund Ronja - så måtte jeg legge en liten hilsen og gratulasjon er med ny valp i hundebaggen.
foto privat
Gratulerer med ny valp

Og så ser jeg at selv om det begynner å bli litt utstyr, mangler jeg litt før jeg kan lage et kort helt på sparket. Men med litt rester og et håndskrevet brev håper jeg de nye eierne blir fornøyd - selv om ikke fargene er 100% ton i ton og sånn - det er jo tanken som teller

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar