tirsdag 3. mars 2009

Forfengelige høner

Jeg var innom Panduro her om dagen og fant en ferdig hobbypakke kalt "Forfengelige høner" i en restekurv. Jeg tenkte disse kunne være morsomme å dekorere gaver med da jeg har 3-4 bursdager rundt påske. Det var bilde av to høner, en sort og en grønn, masse små detaljer med bling og perlekjeder, og prisen var kun 25,- kroner. Billig som det var så tok jeg med meg 2 pakker.
Forskrekkelsen var derfor stor når jeg pakket opp og oppdager at det faktisk er 6 (og ikke 2) høner i hver pakke! Så du kan vel si at jeg nå har høner herfra til glade jul.
Så moralen er: Les nøye på pakka om du ikke vil ende opp med en hel kylligfarm.......
foto privat

Hele bøtteballetten samlet på ett brett - ble veeeeeeeldig mange høner da.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar